مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مقاله ای کامل در مورد پردازش ابری cloud computing

در این مقاله به معرفی شبکه های ابری و ساختار آن ها و همچنین مقایسه انواع سرورهای در حال کار می پردازیم.شبکه های ابری راهی برای آسانتر نمودن ذخیره اطلاعات و دسترسی تمام وقت به آنها در هر نقطه با استفاده از اینترنت می باشد.میتوان انواع فایل های مختلف را در آنها به انتشار قرار داد و ویرایش کرد.این اپلیکیشن ها جایگزینی برای خرید و نصب سخت افزارو نرم افزار های مختلف بر روی کامپیوتر های خانگی و اداری و استفاده یا ویرایش اطلاعات توسط آنها می باشد. 

                               

دانلود از   docs.google    بدلیل مشکل خدمات دهی گوگل در ایران دربیشتر موارد با استفاده از vpn میتونید به این شبکه ابری دسترسی داشته باشید.


VIEW PDF FILE


VIEW WORD FILE


دانلود از  4shared      برای دانلود باید یه کوچولو ثبت نام کنید.راحته بعدش هم میتونید از 15 گیگ فضای رایگانش استفاده کنید.


VIEW PDF FILE

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین

من دارم در به در دنباله یه مقاله معتبر در ارتباط با پردازش ابری می گردم. ولی هرچی می گردم کمتر پیدا می کنم.
5شنبه یه ارائه دارم ، و استادم تأکید داره که ارائه ام از روی یه مقاله مطرح و معتبر باشه :(
ممنون میشم اگر چنین مقاله ای در دسترس دارین برام ایمیل کنین.
با سپاس

لیلا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
من یه پایان نامه در مورد پردازش ابری میخوام که محتوای خوبی داشته باشه و تو اینترنت به این راحتی پیدا نشه.اگه دارید بهم ایمیل بزنید چون خیلی واجبه هر چی گشتم پیدا نکردم.
تشکر

لیلا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

راستی من نتونستم این فایلایی که گذاشتی و دانلود کنم؟چرا؟

با سلام
مشکل از خود گوگل هست چون اخیرا توی ایران مشکلاتش زیاد شده.من هم سرور رو عوض میکنم هم براتون ایمل میکنم.

sarvenaz سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارین من دنبال ی مقاله در مورد پردازش ابری میگشتم که وبلاگ شما رو دیدم مطالبتون خیلی خوب بود ممنون

سلام.
خواهش میکنم.نظر لطفتونه.

سوما چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام من مقاله ای رو که گذاشتین نتونستم دانلود کنم
اگه امکانش هست برام ایمیل بزنید بسیار ممنون میشم

سلام مشکل از سرور گوگل بود که من اونو توی 4shared هم آپ کردم.برای دانلود از اون هم یه کوچولو ثبت نام کنین خیلی امکانات خوبی بهتون میده و میتونین استفاده کنین.

سوما چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.memari-computer-tab.blogfa.com

زهرا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید .

مقاله پردازش ابری دانلود نمیشه ؟؟
برام ایمیلش میکنید ؟؟
ممنون میشم.

سارا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
مرسی از وبلاگ خوبتون

متاسفانه نتونستم این مقاله پردازش ابری رو دانلود کنم.خیلی ضروریه لطفا اگه میشه برام ایمیل کنین.وخیلی خیلی ممنون میشم اگه وردشو هم بفرستین

had!3 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام

متاسفانه نتونستم فایل هارو دانلود کنم لطفا برام ایمیل کنید

مهمان دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

باسلام من می خوام راجع به شاخه امنیت در cloud computing تحقیق کنم به کدام سایت مراجعه کنم با تشکر

سید جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام مرسی از مقالتون
اگه اطلاعات بیشتری دارید بهم میل بزنید تا بهتر بتونم باهاتون مشورت کنم راجبه این موضوع . . . متشکرم :)

احمد چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

با تشکر از شما
نتونستم فایلی که گذاشتی دانلود کنم اگه میشه فایل مقاله پردارش ابری برام بفرستی

الهه یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام

مقاله محاسبات ابری رو نتونسم دانلود کنم
در حال حاضر خیلی احتیاج دارم
اگه لطف کنید برام ایمیل کنید خیلی ممنون میشم

تشکر

ادرس هارو عوض کردم.الن مشکلی نیس

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
چرا نمیشه مقاله رو دانلود کرد؟

باید چیکار کنم؟

لینک اصلاح شد

سارا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام

برای دانلود باید چیکار کرد؟؟؟

دانلود نمیشه

با تشکر

سلام لینک ها توسط خود گوگل تغییر کرده بود.لینک ها اصلاح شد دوست عزیز

marzieh پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ق.ظ

عالی

ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد