مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

مباحث تخصصی رشته ICT

در این وبلاگ مطالبی در زمینه ICT , برق و الکترونیک ارائه میشود.

معرفی استان گلستان

سلام.این بار میخوام یکی از شهرها و استان های زیبای ایران رو بهتون معرفی کنم. استان خیلی خیلی قشنگ خودمون.امیدوارم بتونه اطلاعات کوچیکی رو در اختیارتون قرار بده.

استان گلستان به مرکزیت شهر گرگان و با وسعت حدود 22 هزار کیلومتر مربع میباشد.این استان دارای هفت شهر به نامهای :گرگان-بندر ترکمن-بندر گز-علی آباد کتول-کردکوی-گنبد کاووس و مینودشت و دارای 16 شهر  16 بخشو 45 دهستان میباشد.در این استان اقوام مختلفی همچون ترک-ترکمن-بلوچ و قزاق-فارس-سیستانی و مازندرانی زندگی میکنند.


دانلود کامل مطلب


نظرات 3 + ارسال نظر
کمشی کمر جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ http://k-farzan.blogfa.com

سلام محمد آقا بسیار خوشحال شدم با وب شما آشنا شدم انشاءالله بتونم به شما سربزنم و از اطلاعات مفید وبتون استفاده کنم و سوالات تخصصی در زمینه رشته شما را ازشما بپرسم . درضمن وب شما هم در یک نگاه کلی عالیه ولی تخصصی آن را به متخصصین واگذار میکنم . درضمن بلای 21 دسامبر سر وبم اومد قالبم بهم ریخت از سر غروب دنبال یه قالب جدیدم. راستی از قوم کتول هم تو خلاصه چیزی میگفتید. وراستی دانلود هم نشد. فعلا. بازم خوشحال شدم با افتخار به لینک دوستان پیوستید. موفق باشید.

سلام.خیلی ممنون.ولی من ک اومدم درست بود.مشکلی نداره اصن.
چشم حتما اینکارو میکنم.

vahid سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

بسیار زیبا است.موهبتهای الهی را در این منظره میبینیم و خدارو شکر می کنیم.

اره ولی این ک خیلی کم هست.زیبایی اینجا خیلی خیلی زیاد قابل وصف نیست.

محمدرضا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
عالیه و بسیار جالب

قربون شوماع. ازش لذت ببریم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد